31 augusti 2010

Goddagens bloggen. Idag var jag först jätteglad och förväntans full. Sedan ändrades allt efter ett telefon samtal. Några stycken ska till Danmark imorgon över dagen och då tänkte jag att jag hänger på. Vi bokade och tjöta en massa om det. Väl hemma säger mamma att de har åldersgräns och jag ringer till dem.
Jag: Hej, jag undrar om personer under 18 kan åka till Danmark över dagen tillsammans med personer över 18 år?

Damen: Är det med förälder eller målsman?
J: Nej, med ett par kompisar.
D: Då funkar det tyvärr inte.
J: Inte ens om målsmannen följer med och intygar vid inchekning?
D: Nej, tyvärr. Vi kan inte göra så av säkerhetsskäl. Jag är ledsen.

JAG ÄR GRYMT SUR, så mycket kommer ni inte höra av mig idag. Får lugna ner mig lite och sedan får vi se. Ska nog till affären och köpa lakriskulor, MUMS! Vi hörs kanske senare med en dagens. PUSS!

Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin